Publisert av: f | mai 25, 2015

Sal 32

Salig den hvis overtredelser er forlatt, hvis synd er tilgitt.

Salig det menneske som er uklanderlig for Herren, som er funnet uten svik.

Jeg har latt deg se min synd og ikke skjult mine feilgrep for deg.

Jeg sa: Jeg vil gå til Herren og bekjenne min synd. Og du, Herre, har utslettet min skyld, du har tilgitt min synd.

Derfor skal den trofaste be til deg i nødens stund. Om store vannflommer veller frem, skal de ikke nå ham.

Du er min tilflukt, du bevarer meg fra trengsel,
du omgir meg med frelsesjubel.

Legg igjen en kommentar

Kategorier

