Publisert av: f | april 26, 2009

Eg ser

Jeg kom til å tenke på denne sangen i dag, og velger derfor å poste teksten her på denne bloggen. Fin nå i påsketiden, men også ellers. En oppmuntring og en påminnelse om at Kristus alltid vandrer/er med oss, og at Han gjorde død til liv for de som tror på Ham. Som de fleste vet er den skrevet av Bjørn Eidsvåg.

Eg ser at du e trøtt
men eg kan ikkje gå
alle skrittå for deg
Du må gå de sjøl
men eg vil gå de med deg
Eg vil gå de med deg

Eg ser du har det vondt
Men eg kan ikkje grina
Alle tårene for deg
Du må grina de sjøl
Men eg vil grina med deg
Eg vil grina med deg

Eg ser du vil gi opp
Men eg kan ikkje leva
livet for deg
Du må leva det sjøl
Men eg vil leva med deg
Eg vil leva med deg

Eg ser at du er redd
Men eg kan ikkje gå
i døden for deg
Du må smaka han sjøl
Men eg gjer død til liv, for deg
Eg gjer død til liv for deg
Eg e død til liv for deg
Eg har gjort død til liv for deg

Responses

  1. En flott blogg ! Denne er fra nå lagret på favoritter


Legg igjen en kommentar

Kategorier

